Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
I. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní a reklamační podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě Eshop PDDesign, jehož
provozovatelem a dodavatelem zboží je firma Autocentrum Pařížská s.r.o., IČO: 06180345, DIČ: CZ06180345 a
při ostatních nákupech na základě objednávek uzavíraných formou e-mailové korespondence,
telefonicky či písemně zaslaných objednávek u výše uvedeného provozovatele. Podmínky blíže
vymezují a upřesňují práva a povinnosti dodavatele (prodávajícího) a jeho zákazníků (kupujících).
II. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Veškeré objednávky podané výše uvedenými způsoby jsou považovány za závazné. Podáním
(odesláním) objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s
nimi souhlasí. V případě, že je zboží nestandardní povahy či se jedná o zakázkové zboží, bude
požadována záloha ve výši 50 % z ceny zboží. Pokud nebude tato záloha zálohovou fakturou
zaplacena, nedojde k objednání zboží a vytvoření kupní smlouvy. Objednávka je návrhem kupní
smlouvy. Kupní smlouva skutečně vzniká v momentě převzetí objednaného zboží kupujícím.
Upozornění k objednávkám!
Pro veškeré doplňující údaje k objednávkám, např. pro upřesnění objednávané barvy, typu nebo
provedení výrobku (pokud toto není dostatečně dáno přímo položkou katalogu) nebo pro případné
další upřesňující údaje, vzkazy a požadavky na prodávajícího je určeno okno, které se zobrazí v dolní
části formuláře při vyplňování způsobu dopravy a platby zboží. Podmínkou platnosti elektronické
objednávky je vyplnění veškerých, formulářem objednávky či jiným způsobem předepsaných údajů a
náležitostí. Podáním objednávky zároveň kupující vyjadřuje souhlas s jejím obsahem.
Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři. Vlastnické právo ke
zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím. Vyplněním
registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu nebo zasláním jiné,
výše uvedené formy objednávky, kupující dává dodavateli souhlas se shromažďováním a
archivováním osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Veškeré poskytnuté údaje budou
využity pouze k výše uvedeným účelům a nebudou předávány třetím osobám (vyjma situací
vyžadovaných zákonem).
III. Platební podmínky, expediční lhůty, přepravné a balné
Zboží je zasíláno na dobírku, není-li při objednávce sjednáno jinak. K zásilkám nejsou účtovány žádné
příplatky za způsob platby. Při objednávce zboží, které je na objednávku, budete vyzváni k uhrazení
zálohové faktury ve výši min. 20 % ceny objednaného zboží na účet firmy Autocentrum Pařížská
s.r.o., č.ú. 284095426/0300 (Československá obchodní banka, a.s.). Zboží bude objednáno po jejím
uhrazení.
Expediční lhůty:
Zboží, které je skladem, expedujeme nejpozději třetí pracovní den po obdržení objednávky.
Dodavatel si však vyhrazuje právo na prodloužení expediční lhůty v případě, pokud zboží není
momentálně skladem nebo pokud se vyskytnou jiné nepředvídatelné události. O delší expediční lhůtě
bude zákazník v každém jednotlivém případě vždy neprodleně informován e-mailem nebo
telefonicky.
Pokud část z objednaného zboží není momentálně skladem nebo je nutné je zakázkově vyrobit, bude
celá objednávka pozastavena a zákazník bude informován o přibližném možném termínu vyřízení
celé objednávky. Zákazník na základě této informace může požádat o zaslání té části zboží, která je
skladem, v rámci lhůty stanovené obchodními podmínkami a zbytku, jakmile bude k dispozici. V
tomto případě však zákazník hradí poštovné (dopravné) za druhou zásilku.
V akutních případech je dodavatel schopen na telefonickou žádost zákazníka zajistit přednostní
vyřízení objednávky. Při přednostním vyřizování objednávky jsou zákazníkovi po odsouhlasení
účtovány vícenáklady s tím spojené.
Dodavatel si vyhrazuje právo, že v případě nadměrné velikosti, váhy nebo větším počtu balení
objednaného zboží nebo v případě nadstandardního požadavku zákazníka na způsob či termín dodání
(např. dodání mimo běžnou provozní dobu) bude dopravné sjednáno individuálně. Vždy však bude se
zákazníkem předem dohodnuto a jím i odsouhlaseno.
IV. Nedoručené zásilky
Pokud se zásilka vrátí jako nedoručená bez našeho zavinění (přepravce adresáta nenašel,
nevyrozuměl o uložení zásilky, zákazník zásilku nedopatřením nebo úmyslně nepřevzal atd.), bude
zákazník o této situaci informován (zpráva e-mailem, SMS či telefonicky - v závislosti na dostupném
kontaktu) se žádostí o informaci, jak dále s jeho objednávkou naložit. Odpověď na tuto výzvu
očekáváme v termínu 7 dnů od odeslání zprávy. Není-li na zákazníka k dispozici ani jeden z výše
uvedených kontaktů, bude objednávka stornována. Bude-li zákazníkem požadováno opětovné
odeslání zásilky, doúčtuje se k celkové ceně zásilky manipulační poplatek ve skutečné výši
poštovného či dopravného. Pokud zákazník na výzvu v uvedeném termínu neodpoví či zásilku
odmítne, objednávku stornujeme. Zákazníka, je-li to možné, na storno objednávky upozorníme. V
tomto případě bude další nákup tohoto zákazníka možný pouze po zaplacení úplné ceny příští
objednávky předem (převodem na účet či poštovní složenkou). Jestliže platba proběhne v pořádku,
toto platební omezení pro další objednávky bude zrušeno.
V. Reklamace
Veškeré nabízené zboží pochází od autorizovaných výrobců, dovozců a oficiálních distributorů pro
ČR, je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a
dle záručních podmínek výrobce.
Záruční doba:
Na dodávané zboží se vztahuje záruční doba dle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních
listech jednotlivých výrobků. Minimální záruční doba činí 24 měsíců a začíná plynout dnem převzetí
zboží kupujícím.
Záruka se nevztahuje na:
vady způsobené neodbornou instalací, úpravou výrobku či jeho modifikací nebo jeho
používáním nesprávným způsobem v rozporu s návodem k použití,
vady způsobené běžným opotřebením výrobku, jeho mechanickým poškozením nebo vady
způsobené v důsledku živelných pohrom (např. úder blesku, oheň, voda) nebo působením
nestandardních jevů (např. přepětí v síti apod.)
Kontrola zboží při jeho převzetí:
Při obdržení zásilky je třeba ihned zkontrolovat úplnost dodávky, její soulad s připojenými doklady a
především neporušenost obalu zboží. Zboží expedujeme v originálních obalech výrobce, popř. je
námi dodatečně opatřeno obalem, který při standardním zacházení se zásilkou zaručuje jeho
dostatečnou ochranu po celou dobu přepravy. Proto jakéhokoli porušení obalu řešte ihned s
pracovníkem dodávkové služby sepsáním protokolu či odmítnutím dodávky jako celku. O této
skutečnosti je třeba též informovat pracovníka prodávajícího (uveden v kontaktech). Toto oznámení
je nutno učinit okamžitě, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží, přičemž po této době se zásilka
považuje za kompletní a bezchybnou a má se to, že zboží bylo dodáno řádně.
Upozornění! Jestliže odběratel zboží neprohlédne při jeho převzetí, může uplatnit nároky z vad
zjistitelných při této prohlídce jen pokud prokáže, že tyto vady mělo zboží již v době jeho převzetí.
Jak reklamovat:
K dodávce je v převážné většině případů přiložen záruční list výrobce. Záruční list zasíláme se
zbožím nepotvrzený. Požadujete-li potvrzení záručního listu (především pro případné uplatnění
reklamace přímo v autorizovaných servisech v něm uvedených) zašlete nám jej po vybalení zboží a
jeho kontrole na adresu uvedenou v kontaktech společně s kopií dokladu o nákupu k potvrzení.
Účinné uplatnění reklamace je vždy podmíněno prokázáním nákupu reklamovaného zboží. Pro
uplatnění reklamace v autorizovaných servisních organizacích je nutno doložit řádně vyplněný a
potvrzený záruční list a kopii dokladu o nákupu zboží.
Výrobky, pro které nejsou zřízena autorizovaná servisní místa, je možno reklamovat pouze u
prodejce, tedy u provozovatele internetového obchodu. V tom případě informujte našeho pracovníka
uvedeného v kontaktech (e-mailem nebo telefonicky). Ten s Vámi projedná další postup v této
záležitosti.
Pro řádné uplatnění reklamace u nás je dostatečným dokladem záruční list (i nevyplněný), pokud byl
se zbožím dodán, kopie dokladu o nákupu zboží a podrobný popis reklamované závady. Nevyskytujeli
se závada trvale, je nutno jednoznačně uvést podmínky, za kterých se projevuje. Výrobek musí být
k reklamaci dodán v originálním obalu a musí být kompletní. Dopravu na místo uplatnění reklamace
hradí kupující.
O způsobu vyřízení reklamace rozhodne náš reklamační technik ihned po převzetí zboží, ve
složitějších případech pak do tří pracovních dnů. Vyřízení je možné opravou závady, výměnou
vadného zboží za bezvadné nebo vrácením kupní ceny, přičemž způsob vyřízení reklamace závisí
pouze na rozhodnutí reklamačního technika a nelze se jej domáhat. Reklamace bude vyřízena v době
co nejktratší, nejdéle však do 30 dnů ode dne zahájení reklamačního řízení. Reklamační řízení je
ukončeno dnem odeslání vyřízené reklamace kupujícímu. V případě oprávněné reklamace pak
dopravu opraveného zboží zpět ke kupujícímu hradí prodávající.
VI. Odstoupení od kupní smlouvy kupujícím - vrácení zboží
Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od kupní
smlouvy uzavřené při použití prostředků komunikace na dálku do 14 dnů od převzetí zboží. A to za
předpokladu, že zboží nebylo používáno ani žádným způsobem poškozeno a je vráceno v originálním
nepoškozeném balení, včetně veškeré přiložené dokumentace (záruční list, návod k použití atd.).